Bellevue
  • Partners
  • 24 januari 2018

Succesvolle ontvangst Duitse Touroperators

Op 24 januari j.l. heeft Dordrecht Marketing een groep Duitste touroperators in de stad ontvangen.

Dordrecht Marketing is samen met de Biesbosch en Kinderdijk partner in de verhaallijn Nederland Waterland van het Nederlandse Bureau voor Toerisme.

Binnen deze verhaallijn worden beroemde watericonen in Nederland aan elkaar verbonden. Voor internationale toeristen biedt ‘Nederland Waterland’ volop mogelijkheden. Want de manier waarop wij met water omgaan, is uniek in de wereld. En de binnenstad van Dordrecht biedt samen met de Biesbosch en Kinderdijk een unieke combinatie op korte afstand van elkaar.

In het afgelopen jaar mochten we vanuit deze samenwerking al ruim 50 internationale toeristen in de stad en regio ontvangen. Op 24 januari j.l. heeft Dordrecht Marketing een groep Duitse touroperators in de stad ontvangen. Vanuit de stad waren er, naast Dordrecht Marketing, vertegenwoordigers van diverse hotels en Kinderdijk en de Biesbosch.

Bij de groep touroperators waren er vooraanstaande spelers op de markt, TUI en DERTOUR, aanwezig en ook aanbieders van groepsreizen zoals Behringer, Service Reisen en Grimm. Met een ontvangst in Hotel Bellevue en rondleiding langs diverse locaties in de binnenstad hebben we een goede indruk van de mogelijkheden kunnen geven en waren de reacties van de deelnemers positief.

Met de verwachting dat deze ontvangst een goede start is om de stad en regio beter bekend te maken. In  combinatie met de intensieve samenwerking met het NBTC is het de verwachting in de reisprogramma’s opgenomen worden.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
07 juni 2019

Succesvolle deelname aan de Provada 2019

Samen met de gemeente Dordrecht organiseert Dordrecht Marketing sinds vier jaar de deelname aan de Provada. De stad is inmiddels een vertrouwd gezicht op deze vastgoedbeurs. Dit jaar was een jubilieumeditie met in totaal 26.276 bezoekers, waarbij woensdag er met ruim 11.000 bezoekers bovenuit stak. Ook dit jaar mocht Dordrecht zich verheugen op een toenemende landelijke…

Nieuws
18 april 2019

Campagne Dordrecht, bijzonder dichtbij van start

Dordrecht heeft de afgelopen weken behoorlijk in de spotlights gestaan. Alle mooie facetten van de stad heeft Dordrecht Marketing nu samengevoegd in een tv-spot die op landelijke tv en via diverse online kanalen te zien is. Ook bruikbaar voor trotse Dordtenaren We nodigen trotse inwoners en ondernemers van de stad van harte uit om de…

Nieuws
05 april 2019

Dordrecht in top 30 hidden gems van The Times

“Wil je er op uit maar ken je steden als Parijs al op je duimpje? Bezoek dan eens deze prachtige, minder bekende steden.” is de introductie in het reizencatern van de landelijke Engelse kwaliteitskrant The Times (oplage 400000). En Dordrecht is opgenomen in deze top 30 tips voor “secret mini breaks”!. De top 30 bestaat…