Bellevue
  • Partners
  • 24 januari 2018

Succesvolle ontvangst Duitse Touroperators

Op 24 januari j.l. heeft Dordrecht Marketing een groep Duitste touroperators in de stad ontvangen.

Dordrecht Marketing is samen met de Biesbosch en Kinderdijk partner in de verhaallijn Nederland Waterland van het Nederlandse Bureau voor Toerisme.

Binnen deze verhaallijn worden beroemde watericonen in Nederland aan elkaar verbonden. Voor internationale toeristen biedt ‘Nederland Waterland’ volop mogelijkheden. Want de manier waarop wij met water omgaan, is uniek in de wereld. En de binnenstad van Dordrecht biedt samen met de Biesbosch en Kinderdijk een unieke combinatie op korte afstand van elkaar.

In het afgelopen jaar mochten we vanuit deze samenwerking al ruim 50 internationale toeristen in de stad en regio ontvangen. Op 24 januari j.l. heeft Dordrecht Marketing een groep Duitse touroperators in de stad ontvangen. Vanuit de stad waren er, naast Dordrecht Marketing, vertegenwoordigers van diverse hotels en Kinderdijk en de Biesbosch.

Bij de groep touroperators waren er vooraanstaande spelers op de markt, TUI en DERTOUR, aanwezig en ook aanbieders van groepsreizen zoals Behringer, Service Reisen en Grimm. Met een ontvangst in Hotel Bellevue en rondleiding langs diverse locaties in de binnenstad hebben we een goede indruk van de mogelijkheden kunnen geven en waren de reacties van de deelnemers positief.

Met de verwachting dat deze ontvangst een goede start is om de stad en regio beter bekend te maken. In  combinatie met de intensieve samenwerking met het NBTC is het de verwachting in de reisprogramma’s opgenomen worden.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
13 februari 2019

Restyling InDordrecht portal

De website inDordrecht is heeft een grondige restyling ondergaan en is weer update qua uitstraling en security-eisen. De website heeft tot doel om op een overzichtelijke wijze website’s over Dordrecht te rubriceren en bezoekers binnen enkele klikken op de beoogde website te komen. Veel sites zijn via Google of andere zoekmachines gemakkelijk te vinden maar…

Nieuws
08 februari 2019

Doen in Dordrecht- app succesvol

Eind juni 2018 is de lancering geweest van de nieuwe app voor de binnenstad: Doen in Dordrecht. Deze app is door Dordrecht Marketing ontwikkeld in samenwerking met 078Media en mede gefinancieerd door de POBD. In deze samenstelling worden ook Dordt Vlogt en het Dordrecht Maggezien, het maandelijkse binnenstads-magazine, gerealiseerd. Centraal in de app staan cultuurinformatie…

Evenementen
05 februari 2019

Dordrecht genomineerd voor titel: Evenementenstad van het jaar.

Samen met Den Haag en Nijmegen is Dordrecht opnieuw in de race om Evenementenstad van het jaar te worden. Dordrecht behoorde al vele malen tot de genomineerden. In 2003 en 2012 wist Dordrecht deze titel voor 100.000+ gemeenten in de wacht te slepen. Wethouder Maarten Burggraaf (Evenementen) over de nominatie: “Dordrecht is een échte evenementenstad.…