Imago Dordrecht
  • Nieuws
  • 17 april 2020

Geef jouw topper op voor een echt Dordts bedankje!

Dordrecht Marketing en hun online partner Elephant hebben de handen ineengeslagen om mensen die zich in deze moeilijke periode keihard inzetten te bedanken. Speciaal hiervoor is een  speciale pagina op de toeristische website gemaakt.

Bezoekers kunnen hier hun topper nomineren voor een leuk, lokaal kado. Dus bijvoorbeeld een zorgmedewerker, een vrijwilliger, de buurjongen die boodschappen voor iemand doet omdat het even niet kan, of gewoon oma die niet bezocht kan worden? Bezoekers aan de site kunnen laten zien dat ze trots zijn en het enorm waarderen. De komende weken worden er steeds nieuwe kado’s toegevoegd.

Ook bedrijven kunnen participeren

Bedrijven of particulieren die graag een steentje willen bijdragen kunnen zich via de site ook aanmelden. Hun product of dienst voor een lokale topper wordt dan meegenomen op de site.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
25 mei 2020

VVV weer geopend vanaf woensdag 27 mei

De VVV winkel in Dordrecht opent op woensdag 27 mei weer haar deuren voor het publiek.  Gezien de versoepelde maatregelen en de genomen maatregelen achten we het weer verantwoord om de deuren te openen voor Dordtenaren en bezoekers aan de stad. Natuurlijk doen we dat zo gastvrij mogelijk maar er zijn een aantal extra maatregelen…

Nieuws
09 april 2020

Speciale VVV “corona”actie voor ondernemers: wordt gratis VVV cadeaukaart acceptant

De collega’s van de VVV Dordrecht hebben speciaal voor tijdens de Corona-Crisis een speciale actie voor ondernemers. Met het motto ‘Wees loyaal, shop lokaal’ wil VVV Dordrecht het bedrijfsleven een steuntje in de rug geven. Ze bieden de mogelijkheid om ook acceptant van de kaart te worden, zonder dat de ondernemers hiervoor de gebruikelijke aansluitkosten…

Nieuws
17 maart 2020

Dordrecht Marketing bundelt acties en aanbiedingen in tijden van Corona

Het is door de maatregelen als gevolg van Corona voor veel Dordtse ondernemers geen gemakkelijke tijd. In het bijzonder horeca, winkels, culturele instellingen en de vrijetijdsindustrie hebben het lastig. Gelukkig gaan veel van hen niet bij de pakken neerzitten maar laten zich juist van hun creatieve kant zien. Zij reageren met originele acties en aanbiedingen,…