• Nieuws
  • 18 april 2019

Campagne Dordrecht, bijzonder dichtbij van start

Dordrecht heeft de afgelopen weken behoorlijk in de spotlights gestaan.

Alle mooie facetten van de stad heeft Dordrecht Marketing nu samengevoegd in een tv-spot die op landelijke tv en via diverse online kanalen te zien is.

Ook bruikbaar voor trotse Dordtenaren

We nodigen trotse inwoners en ondernemers van de stad van harte uit om de video ook te delen op hun site en social media.

De video kan gedeeld en gedownload worden via één van onderstaande kanalen:

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
02 juli 2019

Fine Art Connoisseur Magazine uit de USA onder de indruk van Dordrecht

Eindredacteur Peter Trippi heeft naar aanleiding van de Gouden Eeuw en de Nederlandse schilderkunst een bezoek gebracht aan een aantal steden in Nederland. In het voorjaar heeft hij een bezoek gebracht aan Dordrecht en in de meest recente uitgave van het kunsttijdschrift Fine Art Connoisseur Magazine steekt hij de loftrompet over de stad. Het artikel gaat ondermeer over het historische centrum, dat…

Nieuws
27 juni 2019

Shoppingnight eerste actie vanuit samenwerking Koplopers, POBD en Dordrecht Marketing

Een nog leukere binnenstad begint bij jezelf, hoe vaker jij lokaal winkelt bij de unieke winkels uit de stad, hoe aantrekkelijker het wordt voor nieuwe ondernemers om nog meer leuke winkels te openen.  Dag leegstand! Hallo leuk boutiekje, speciaalzaak of horeca hotspot! Een aantal ondernemende winkeliers en horeca-ondernemers, de zogenaamde koplopers, hebben de schouders eronder…

Nieuws
07 juni 2019

Succesvolle deelname aan de Provada 2019

Samen met de gemeente Dordrecht organiseert Dordrecht Marketing sinds vier jaar de deelname aan de Provada. De stad is inmiddels een vertrouwd gezicht op deze vastgoedbeurs. Dit jaar was een jubilieumeditie met in totaal 26.276 bezoekers, waarbij woensdag er met ruim 11.000 bezoekers bovenuit stak. Ook dit jaar mocht Dordrecht zich verheugen op een toenemende landelijke…